Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Sunday, February 24, 2013

Its Time To Say Good Bye….


Aku mula mengaktifkan dri sejak semester 3..
Itu pun hasil kol dr Dato’Fahzil dan bantuan Abg Tius….
Slps itu aku mula berjinak2 dgn persatuan itu…
Hihihihi….
Memang syok……….
D ctu aku dpt blajar byk benda
Terutama mengenai pengurusan persatuan, tentang perangai manusia dan paling penting…
PERSAHABATAN……….
Tapi kini….. rasanya aku dah x diperlukan..
Rasanya aku dah boleh menarik dri dgn aman dan tenang
Tp jgn risau, persahabatan yg terjalin, x kan putus…
Malah akan berkekalan smpai aku Die..hihihi
Pertama x terfikir pun utk menarik dri tp
Apabila melihat keadaan semasa camp bru2 nie,
Rasanya ini la masa yg paling sesuai…
Apa pun……
Misi, visi akan tetap diteruskan…ceyhhhhh






0 comments:

Post a Comment